Leave ur link here =)

www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws
Glittery texts by bigoo.ws
Content Writing Content Writer

01 March 2011

~ Tuesday ~

Assalamualaikum...

emm hari ini, aku awal bangun..bukan apa..kan workday..ehehe that means aku kena pgi kuliah..emm

kuliah pagi2 ni adalah ctu pasal agama.. ustaz masuk awal hari ini la atau kami yang lambat ehehe watever.. yg penting pigi kelas jg kan.. tapi byk2 kelas, aku suka time ctu, sebab ustaz akan tunjukkan video n memang ku suka tgk jg.. ni video dari wake up project..aku tabik sma dorg yang buat ni video.. sgt2 berguna pada masyarakat sekarang n tuk pengetahuan seluruh dunia jg..

apabila bercakap tentang kristian n islam.. penganut agama masing2 akan mempertahankan kesucian agama masing2.. termasuk aku sendiri... ni secara natural la dimana mereka masing2 mau memperjuangkan agama masing2.. bgi aku, itu tak salahlah.. benda baik katakan.. tp benda yang bikin tak baik adalah mereka bergaduh dan ini menimbulkan hal sensitif n seterusnya menyebabkan perbalahan yang berpanjangan.. sebagai contohnya, kisah terbaru pasal ialah isu mempergunakan kalimah Allah dlam kitab bible.. aku suka pendapat ustaz.. sgt relevant tuk jwapan masa kini..

ustaz aku bilang, ia tidak salah orang kristian mempergunakan kalimah Allah dlam kitab bible sebab Tuhan di dunia ni cuma satu iaitu Allah s.w.t... islam n kristian menyembah satu Tuhan iaitu Allah s.w.t tp yang membezakan kristian n islam ialah..Tuhan mereka mempunyai 3 profile..emm ni ustaz bgtau la lau silap tolong btulkan ya...=)

tapi atas perbezaan ni, pihak tertentu menggunakan isu ni untuk menimbulkan pergaduhan..so sad but it is true... bha apakata kita tgk video yang ustaz aku bg tgk... InsyaAllah, mungkinkah anda semua akan tersedar apa yang sedang berlaku semua ini ..


p/s ~ bersatu kita teguh, bercerai kita roboh..



No comments: