Leave ur link here =)

www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws
Glittery texts by bigoo.ws
Content Writing Content Writer

24 March 2011

Crazy little things called love


Salam satu malaysia suma...=)

Hari ini aku ingin berkongsi satu cerita tentang movie thai yang ku telah tgk selama beberapa kali... kalu kamu tgk, konfom tgk balik2... semua org mesti ada 1st love kan?? tipu la lau tak pernah suka org sejak kecil lagi... (kecil sini bermaksud zaman sekolah rendah ehehe)

seperti aku jg, aku pun ada 1st love.. n sgt2 indah bila pkir n kdg2 leh ketawa sendiri bila teringat ahaha... lucu pun ada owhhh...

boleh dikatakan 1st love laa..ne sejak sekolah rendah.. dimana aku suka sorg budak lelaki ni.. dia satu bas sekolah ngan aku ehehe... walaupun berlainan sekolah, tp bila dia naik bas sekolah sma2 ngan aku.. wahhh.. hati berdebar2..kdg2 muka jadi merah... nasib baik budak2 lagi, time tu dorg mc blum tau lagi muka jd merah disebabkan malu.. budak2 akan pkir aku kena sunburn... ahahaha.... budak lelaki tu chinese look, nakal jg tp dia pandai dtg baik.. tlg org.. n tu buat aku jatuh hati kunun la..ahaha dia suka duduk kat belakang sekali.. bila dia duduk terserlah kehensemannya..uhuhuh... emm.. dia suka kacau org, n aku suka bila dia kacau aku ehehe... (mula da aku gatal ahahaha...) bila dia main basikal, dia akan lalu depan rumahku.. dan aku apalagilah pegi duduk kat luar rumah tgu dia n dapatlah ku tgk dia...

bila ku lalu depan rumahnya.. uhhh hati berdebar2.. ahaha

emm ku pendam perasaan suka ni dari darjah 2 sampai form 2..ehehe..

pastu aku ndak dpt suka dia lagi.. dia ada org lain suda... n lebih cantik n cute dari aku...uhuhh

well, tu zaman budak2 lagi ehehe... indah dikenang kan...

k berbalik cerita thai romantik ni, tajuknya ialah "crazy little thing called love" or first love...ehehe

ni mengisahkan seorang budak pmpuan yg bernama Nam n kwn2nya yg sumanya "arkward face" ehehe seperti dia la.. Nam suka sorg lelaki yg merupakan seniornya di sekolah, n lelaki tu bernama P'shone... p'shone seorang lelaki yang sgt cute n diminati ramai budak pmpuan kat sekolah..ehehe pelbagai cara Nam tuk buatkan p'shone suka sama dia...


Antara part yang ku suka tgk kat muvie ni, ialah part p'shone kena denda sebab bwat hal kat kelas.. n dia time ni sgt2 comel...ehehe... Nam yg berambut pendek time ni, sgup jalan jauh ke tandas semata2 lalu kat depan kelas p'shone.. ehehe (kalu aku pun, akan buat perkara yg sma...ahaha)

part seterusnya, Nam kena pilih jadi watak utama iaitu snow white dlm lakonan drama.. sebenarnya, Nam n kwn2nya tidak terpikir mauk ikut kelas lakonan.. tp leh kerna p'shone terlibat dlam pembikinan pentas drama time tu, lalu la Nam bersetuju mengikut kelas drama tu ahaha (lucu la..kita jadi suka sesuatu biarpun kita benci bwat tu benda gara-gara ada org yang kita suka dismping kita...so sweet jg la).. pic kat bwh ni, p'shone cuba kiss Nam, tuk menganti watak utama putera raja ketika tu.. sebab putera raja time tu kena cirit birit ahaha... Nam ketika tu terasa berdebar2 yg sgt2... uhhh aku dapat feel perasaan time tu... dalam hati> kiss!kiss!kiss!

tapi hasilnya dorg tak jadi kiss..uhuhuh...time ni ada babak2 yang mencemaskan selain percubaan kiss..ehehe kalu nak tau, download la cter ni n tgk la...ehehe


part seterusnya plak, Nam cuba meluahkan perasaannya kepada p'shone...uhhh... time ni aku nangis..... dpt feel perasaannya.. mcm aku plak owhh... selama 3 thn dia memendam rasa akhirnya dia dpt luahkan time ni... tp endingnya time ni tak bgus la... uhuhuhu dorg tak jadi kapel pun..

lepas tu, p'shone balik rumah, n dia buka satu note b0ok.. yang semuanya gmbar Nam... uhuhu jengggg22222... p'shone mempunyai perasaan yang sma ngan Nam.. tp maslahnya dia tak dpt luahkan uhhh.. ok2 aku fhm jg perasaannya... part ni paling best... "this book is funny but it makes me know how much that you have tries"...."i want to tell you that you had succeeded since you began to do "... uhhh sooooo sweeeettttt


" Nam, will you be my girl friend??" >> kata2 yg dia ingin ucapkan pada Nam tp tak dpt..uhuhu



okay... bagaimana?? ada menarik minat anda suma ehehe... lagu2 kat cter ni pun sumanya best2 belaka... aku da beratus kali dengar..ehehe


p/s ~ Love this movie so much...=p







No comments: