Leave ur link here =)

www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws
Glittery texts by bigoo.ws
Content Writing Content Writer

19 March 2011

~ Makanku makanmu, minumku minummu ~

Assalamualaikum...

aku datang lagi...jeng2..ehehe..hari ni entri aku pasal makanan plak...iaitu biskut, maggi n minuman 3 in 1....
nyummy2x...

well,semenjak hidup ni..mcm2 jenis biskut yang aku sudah makan n antaranya:





ini antara biskut yang fames bagi aku la ahaha...paling sedap..lau p market, salah satu biskut2 ni mesti beli...

kamu semua bulihlah cuba, bukan aku nak promote cuma nak promosi jak..ndada duit jg ku dpt pun ehehe..

lepas tu, pasal maggi..kira2nya kamu suka maggi jenis apa ya...ehehe..seperti biasa aku akan promote jg..mgkin ada diantara kamu suka makan apa yang ku makan n mungkin ada jg diantara kamu yang tak suka LANGSUNG apa yang ku makan..well..ikut suka kamu la makan apa jak ehehehe....ndada urang p larang pun..kikiki..

MAGGI SEDAP...ehehe.. kenapa arr asal makanan segera jak sedap...???
sebenarnya ikutkan pandangan sma keinginan makanku tinggi, makan maggi bulih saja yang penting jgn selalu kan... ku penah dengar jg ada org mati makan maggi saja... lalu la ku tak makan maggi selama beberapa hari , tp beberapa hari kemudian aku makan balik siap campur dengan telur separuh masak lg ahahahah...(memang cari penyakit)

bak pepatah org yang ndak pandai peribahasa, senang lagi mencari penyakit daripada mencari ubat..ehehe tu la manusia...

ahh, lau makan dengan maggi sedap ni, mesti ada nescafe 3 in 1.. alah mcm minum air lepas makan..begitu la makan dengan maggi...



pas makan maggi sedap, minum dengan air nescafe cmpur gula la skit..nescafe tu ndak manis pun..ehehe

okay..inilah makanan kegemaran ku setakat ni dan semasa bergelar student lagi ...ehehe

(ni pemakanan yang ndak sihat..so jangan la ikut sgt, ikut skit2 jak ahahah...=p )

sekian wsalam...

p/s ~ ada bakat jadi pakar pemakanan ka???..emmm zzzzzzz

No comments: