Leave ur link here =)

www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws
Glittery texts by bigoo.ws
Content Writing Content Writer

04 March 2011

~ jum join contest ~


Assalamualaikum..

ehehe hari ini, aku nak join satu contest ni..hehe..contest ni dari kawan saya..bha sapa2 nak join pun bleh jg..have fun yea=)




Panggilan untuk yang suka ikut contest......

Jom join contest CDa k.....

senang punya dan tarikh tutup yang lama punya ^^

Syarat-syarat pernyertaan:

1.Follow me first.....

2.Letak banner contest kat side bar korang dan jangan lupa link ke blog cda@entri contest nie^^

3.Korang kena wat satu entri yang mengandungi:
-gambar yang korang mahu masukkan dalam contest
-cerita di bawah gambar
-tag nama kawan anda minimum 5 orang

4.tinggalkan link entri anda ke bahagian komen di bawah ni k.

5.tarikh tutup 5.5.2011,kasi cha
n korang cari idea.

6.hadiah berupa banner cute buatan sendiri dari saya dan wang tunai Rm 20 menanti anda,hehehe tu jak mampu at least we having fun doing contest kan.


dan gambar yang saya bagi adalah...



ni gmbar yang aku edit...opkos, aku ndada di sni ehehe...sebab aku yg p amik gmbar time dorg ndak sedar..ahahah...

time ni, aku p tempat lain pas tu, on d way mauk balik hostel, aku nmpak kwan2 ku p lepak kat tempat seperti diatas..entah apa dorg ckp tp..bila tgk balik ni gmbar, aku terpikir apa jg dorg ni ckp ahh..ahaha so aku p reka la perbualan dorg..ehehe...

ni antara kata2 selalu dorg ucapkan..(aisehhh..abis la aku kalu dorg nmpak ni..kena aku machine gun G6..sori my pren suma yang ada dlm gmbar ni)

::bha shida , thanks arr bgi aku ikut contest ni...ehehe

okay member2 blogger..aku tag nama korang k tuk contest ni;

1) Fae






4 comments:

KpopHolic said...

huhu....ui pren tq join...ui kim soo hyun ar...kim salam ar boyfriend mu tu...

FARAH TIKA said...

yea...salam sejahtera dia balas ehehee...okay geng..kc meriah ko punya contest tu...ehehe

♥Hidayah♥Novelis♥ said...

Uina..sapa2 pun buleh join ni contest ka?

~Idea masih kering bah ni... :)

FARAH TIKA said...

hidaya, boleh saja...semua org tak kira umur pun bleh join...klik sja kat blog cdahae kat atas ni..eheheh