Leave ur link here =)

www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws
Glittery texts by bigoo.ws
Content Writing Content Writer

03 March 2011

~ All about rude ~


Assalamualaikum..

hari ini sgt lega sebab ndak byk keja suda ehehe...sgt
gembira..bgi kawan2 yg keluar pt tu, tahniah ye..ehehe..ada masa spend aku bha kikiki..tak ada pt bha ne..

emm..tajuk entri aku kali ini berkaitan ngan rude or maknanya kasar atau kurang ajar..ehehe..

sepanjang aku berada disini, ramai org yang aku ju
mpa bersifat begini..aku sangat tak suka.. mcm budak2 jak, tak berfikiran matang.. hello there, c'mon guys..ni U la..not at secondary school..

kalu bleh mauk saja aku p tarik telinga smbil pukul pakai rotan..(act as mommy..ehehe)


ni sangat berbeza time ku amik diplma..smua org sporting n tak la berbiran mcm certain org kat kelas aku skang.. that sooo rude... mcm la urang pujik perbuatan dorg lau buat begitu..tgk muka suda tau kaki pengumpat num 1 di malaysia..ish2..tak per la pompuan ni lelaki.. (opps..kenyataan berani..ehehehe..tak kisah la, bukan dorg kc makan aku kan)

sesapa yg terasa, i m so sorry..so sad but it is true..mgkin kalangan kamu tak tau nilai diri sendiri tp urang yang berada diluar bleh nilai kamu yang mcm mana... tak kisah la kamu suka mengumpat tp jgnlah ketara sgt yang bleh buat urang len terasa hati.. tu rude namanya.. kita diajar parents supaya menghormati org len kan so apasalahnya kita amalkan.. okay, i m not interested wat u all talking about...well, selagi aku mc bleh belajar dgn tenang so aku tak kan tegur depan2..lau da melampau tu, mgkin adalah tu perkataan ..'shhhhhhh'...ehehe

aku kekadang terpikir apa yang membuat dorg berbeza dengan kwnku yang satu dip dulu..emmm..byk anggapan..ehehe slah satunya..kali dorg tak penah tgk pmpuan yang tak pakai tudung, atw, sikap org len yang biasa dimata ku tp lain dimata dorg...erti kata lain tak penah tgk urang mcm tu...eheheeh..satu jak ku bleh ckp..kesiannnnnnn.....

kalu dorg mauk tgk urang mcm tu, sabah sarawak byk owh..tp keadaan tu biasa jak..dorg tak kacau kita, kenapa perlu ckp bukan2 kan...kesiannnn...

ne memperlihatkan dorg mcm budak2 lagi kan.. tambirang lebih..trep ensom.. kalu dorg sekumpulan bha situ la dtg setan dorg... lau dorg dekat sma kita..jgn lupa ckp "azubillahiminashaitonirajim..." insyaAllah..dorg tak dtg dekat lagi..tips dari rumate ku ehehe...

bha sesapa penah mengalami perasaan yang sma seperti aku, bha kita senasib la geng..eheheh

p/s ~ rindu ngan batch time dip duluk...uhuhu

2 comments:

dell said...

sabar saja la ...
weh..add la aku..aku dah aa blog nie.,....hehehehehehe

FARAH TIKA said...

bha yalah...nanti aku follow ehehe..btw, sapa ar ko ni??ehehe...