Leave ur link here =)

www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws
Glittery texts by bigoo.ws
Content Writing Content Writer

11 May 2011

PULANG SUDA...

Assalamualaikum semua...ehehe

wahhhh... happpyyyynnnyyaaa... aku suda keluar dari bumi semenanjung...

rindunya bumi borneoku... walaupun tidak berada di
kampung halaman.. tapi yg penting namanya borneo...ehehe (sifat kenegerian la kunun niii .. ehehe)

setelah 10 hari kami duduk depan paper past year jak, makan makanan pedas, tido tidak cukup, ada keinginan mauk tgk muvie tp tidak dpt..(alasan charger dalam kecelakaan), ndada gap paper final..berterusan mcm air saja..( ishhh gila btul dorg buat jadual mcm tu )..., dan lastly, pindah rumah..emm ni aku suka tp benci (mcm lagu benci tp sayang..ihihi) sebab apa ku ckp gitu...Aku tanya, aku Jawab arr..eheheh sebabbnya..kami dapat pindah rumah yg bakal kami suka ehehe kami dapat masak sendiri, tu salah satu yg ku suka.. tp yg bencinya kami kena berangkutan
( *berangkutan kalu bilang urang sabah..mengangkat barang)

uhhh... tapi tak apalah.. susah sekali lepas tu tak susah2 lagi kan... ehehe

emm.. tp apa semua yg berlaku ni byk hikmahnya n manyak2 experienced kata urang putih la kunun...

Antaranya..

1~ aku suda improve vokal suara ahaha...(selalu pigi karaoke)

2~ dapat makan pedas dalam tahap ketiga ( range 1 - 5...)...

3~ pandai suda ku guna rabbit kad ( yang guna touch n go bila naik bas ehehe)

4~ ku pakai kemudahan awam pgi n pulang..ehehe ( LRT,KTM...)

5~tahap pengumpatan ku mc di ranking tahap tinggi lagi ( bangganya dapat maintain ni ahaha..)

6~jumpa kawan2 baru dari pelbagai kampus...

7~1st time kc kering baju di mesin pengering ( patut cuba...ahaha...)

8~pakai sweater ditengah panas ( sebab mauk limpas depan pak guard perlu kc tunjuk tatasusila iaitu wajib pakai lengan panjang tp dibenarkan pakai baju ketat...wth)

9~1st time tgk konsert live...wonder girls yea..bukan gula2 ahaha

10~pakcik teksi penipu.. ( telinganya byk taik kali sampai tak dengar tempat yang kami mau tuju.. terpaksa bayar lebih atas taik telinganya yang berlebihan tu..wth)

uhhh....ehehehe...mcm2 perasaan yang aku alami sepanjang berada di negeri urang...sebenarnya ada banyak lagi.. tapi kalu ku ckp lagi tentu konvo aku abis awal dulu dari cerita aku ni ehehe (ndak masuk akal...ehehe)

owh ya sebelum tu aku selitkan.. masa2 yang aku amik gmbar bersama della a/k ramba ehehe..

let check it out...ehehe

inilah keja2 yang kami buat sambil tgu boarding.. 5 minit kemudian.. laptop aku sakit lepas tu pengsan..sebab ndak ckup energy...kikiki













bha... ni baru permulaan ehehe.. lepas ni insyaAllah.. pasti akan byk gmbar yg aku akan kc tayang ahahaha....

p/s ~ rasa best jak dapat update blog ni ehehe...

2 comments:

f@ez said...

andu bha...cumel2 tau pren ku ni...tp xbole lg la korang dua lawan keC0MELan ku....hehe..=p

FARAH TIKA said...

ehehe...aisehman...angkat bakul sendiri plak ehehe...bha apaupun, SEMEMANGNYA...kami cumil ekekeke...