Leave ur link here =)

www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws
Glittery texts by bigoo.ws
Content Writing Content Writer

18 May 2011

~ Keja baru sia ~


Alhamdulillah...

setelah di interview, akhirnya aku da bulih mula keja esok..ehehehe..

well... cuma jadi kerani jak...tp tak apalah..yg penting ada duit untuk byr rumah sewa eheehe...

n paling penting keja tempat aircond n duduk jak.. (ehehe..memilih lagi bha..)





kalu diingat2kan di interview, ehehe lucu jg...ehehe.....

bos pmpuan tanya mcm2 jg..tp ku dapat rasa dari percakapannya, dia seorang yg btimbang rasa...aku pakai sijil spm jak..ehehe...bilang mamaku, jgn ckp ko tengah smbung stdy, nanti ndak kena amik keja, so aku pun ckp aku stakat spm jak...eheheh... so sad but it is true, apa ndaknya, aku susah stdy tp ndak dpat pakai sijil dploma... uhhh...

nasib baik pk pasal sewa rumah...ehehe... uhhh...

n satu lagi, dekat dgn rumah aku lagi... ehehe..jimat sket..

owh kay la.. esok da mula keja, aku harap dapat pengalaman baru jg...ehehe....

p/s~ emm microsoft excel??? arap2 ndak complicated keja nya...uhuhuhu







6 comments:

f@ez said...

wah,congratz pren dpt keja...hehe...d mna ko keja pren???

FARAH TIKA said...

alhamdulillah..keja biasa2 saja..kerani di pasti segar company..company ayam ehehe...uik, kenapa ndak dapat kontek ko? aku mauk buka kelas tuisyen malam di rumah aku..limited..ehehe..kalu adik mu mauk, kontek aku jak...

dell said...

congratz la ..aku masih menganggur lagi nie ..huhuhuhhuhu ..nanti tiada duit mau bayar broadband nie ..2 bulan x byr

FARAH TIKA said...

keja besa2 jak bha tu dell..ehehe..gaji sket jak bukannya byk...ko tu lagi senang dapat keja...byk pengalaman keja..

f@ez said...

hilang hp ku pren...huhu....tp ku stil gna no. ku tu.insyaAllah sok ku p celcom centre.bha,k pa2 nnti ku kol ko k...

FARAH TIKA said...

fae, ada adikmu c dayang bgtau yg hf mu suda hilang..bha kalu ada suda hf mu, kontek2 aku jak ya..btw aku mula buat tuisyen 1 jun ni..ehehe...cari duit lebih smbil2 bleh jg kc ilmu sma budak2 ehehe..