Leave ur link here =)

www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws
Glittery texts by bigoo.ws
Content Writing Content Writer

23 May 2011

~ Mari Berjoging ~


Salam semua..ehehe

hari ini aku nak post pasal jogging...

hari ini kali pertama aku jogging since aku balik p sdkan..ehehe

tanpa rancangan yg rapi..ehehe aku telah dibawa oleh mak cik aku p kompleks..

suasana tempat jogging sgt ramai org..

melalui my observations..cheewahh.. org2 sandakan suka berjogging n pentingkan kesihatan..yeahhh

bagaimanapun, lepas jogging..kami p beli aiskrim..(aigooo..mcm mana mauk sihat ni..baru joging skit suda makan benda manis..ehehehe)

kat bawah ni aku selitkan suasana joging kat kompleks sukan yg sgt2 ramai org..n kali pertama ku rasa duduk diatas rumput..emmm bau rumput sgt wangi..

sebenarnya aku penah duduk atas rumput tp suda lama aku rasa..sejak ku tgalkan zaman sekolah lagi ekeke

uhhh baru ku terasa tua...ehehe ( macamlah selama ni muda plak..ihihi)



Yang ini kazen aku yg mc kecik..pindiknya iras2 adik aku punya ketinggian

pak cik n mak cik aku yg ikut sekali berjoging..ehehe kata mak cik aku yg berdiri tu, kita bukan kc kurus jg tp tuk kc ringan bdan (trus aku pk, ringan smpai bleh terbang ka..ekeke..jgn marah auntie..ekeke)

sunset...soo beautiful..bleh tgk matahari tenggelam lagi tu..ihihi

3 org mak cik aku..duduk kepenatan setelah berjalan kaki sahaja tuk 2 round..(*applause..ehehe)

lori yg yg dihujung sna tu la tempat kami beli aiskrim..ehehe n rumput hijau ni la ku katakan wangi..ehehe..emmm

p/s~ selamat datang ke daerah kecil sandakan..kalu p sabah jgn lupa singgah sndkan n kompleks sukannya..tempat jogingnya sgt comfortable..kamu org ndak perlu rasa malu tuk berjoging..ihihi



3 comments:

f@ez said...

ada ka org malu2 jogging pren..haha
uit c pren jogging dia...bgus2..
slain m'gasik "ringan2" bdn utk kchatan jg kn..hehe...

FARAH TIKA said...

ada pren...aku sebenarnya malu mauk berjoging ehehe..tp disebabkan badan suda naik, maluku hilang tuk berjoging ehehe..pren, ada masa mari lah joging sama ehehe

f@ez said...

bha ku on jak pren..tp weekend jak la dpt...hee