Leave ur link here =)

www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws
Glittery texts by bigoo.ws
Content Writing Content Writer

18 May 2011

~ Planning Masa Cuti ~


Assalamualaikum..

hari ini merupakan hari kedua berada dirumah sendiri...

bgun jam 8 lebih, kemas bilik yg mcm stor jam 11..uhh.. (mcm hutan rimba jak bilik aku..adedeh)

plan mauk buat kelas tuisyen kat bilik aku memandangkan bilikku mc ada ruang..(mau duit time cuti..ehehe)

apapun, aku arap dapat keja yg bleh tampung byaran sewa rumah aku kat shah alam...uhuhu...

ni dilema btul, kalu tak amik tu rumah, nanti kelam kabut plak cari rumah bila buka sem... suda lah aku ndak mohon kolej, memang sengaja ndak mohon... bukan apa, byak btul aktivitinya...

ehehe... wlupun cuti 4 bulan tp ku rasa sgt gembira jg memandangkan aku dapt berpuasa n beraya di rumah sendiri..( sebelum ni, posa kat tempat org, perantau la katakan...ehehe)

bila ckp pasal cuti 4 bulan, mcm sekejap jak kan, tp ku rasa lama jg sebenarnya... apa ndaknya, dlm sehari ada 24 h, dalam seminggu ada 7 hari, dlm sebulan ada 30 hari..4 bulan? bleh jadi 120 hari... wahhh... lamanya...

apa mauk buat sma idup ni..adedehhh...

1~ keja? ofkos la...
2~ makan n minum n tido...ehehe ni ndak bulih tgal, nanti bleh mati...
3~ travel...(mcm ada duitku..)
4~ babysitter ( aku ndak kisah jg, cuma ada duit masuk biarpun sikit..)
5~ tanam anggur..wakakaka...bleh jadi usahawan anggur nanti ehehehe
6~ online setiap masa (mama suda plan mau bg poton
g internet, memandangkan kami ndak berlepas tgk laptop n online jakkk..eheheh)
7~ mau senam jg..(uhhh...ada mauk dekat 20 org ckp aku suda berisi aka gemuk laito...geezzz)
8~ tgk wayang kat pawagam ehehe....paling diminat ni...ehehe (pirates caribean,transformer...uhhh wait 4 me....ihihi)
9~ update my blog...(ceritera masa cuti...)
10~ facebook....(mcm keburingan suda ni fb bha...adedeh...)



emmm...aku nak promote sket la ndak jg byk ni...eheheh...fast 5 sgt best...movie action yg buat aku ndak berkelip mata pun..ehehe.. patut tgkk... [LIKE]

p/s ~ tengah tgu tayagan pirates caribean n transformer...eheheh..

No comments: