Leave ur link here =)

www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws
Glittery texts by bigoo.ws
Content Writing Content Writer

20 May 2011

~ Adik Saya ultraman ~


Assalamualaikum...

aku datang lagi..(tiru mcm TORA DATANG LAGI..ehehe)

ok2..hari ni merupakan hari pertama aku pg keja...fuhhh... persoalan pertama?begitu ka kerja..ehehe

penat ndak jg, takut ndak juga, nebes ndak jg tp yg sebenarnya aku penat tgu mau tau buat keja, aku nebes bila urang tanya seseuatu yg aku ndak tau, n takut urang p marah aku sebab kecuaian buat keja...

itulah yang ku takmauk keja...tp smpai bila bha kan..keja jak la..

apa masalah org ndak mauk keja ya...???

1~takut mcm aku
2~nebes mcm aku
3~penat mcm aku
4~semua tiru mcm aku ( atokoi..melalut lagi la plak...)

okay la lebih mudah..jawapan ada diatas kan..emmm

ni kiranya 2nd time ku keja..1st ku keja jd waitress..penat gila babun lebih2 lagi aku shift malam
..atokoi...tp sekejap jaklah sebab aku penat ndak tdo semalaman...mcm kelawar pulak

tp kali ni keja aku kira mencabar, kena hafal kod ayam ehehe..pelik tapi benar...kiranya special la...suda nama aku keja kat company ayam ekeke

bgun awal pagi lagi tu..eheheh time cuti jarang aku bgun awal..ehehe..



ni makanan yg aku sediakan tuk bekalan makan tengah hari time rehat..ehehe nasi n telur goreng ataw nasi telur ehehe...walaupun simple tapi sedap owhh..aku jak bulih rasa..ehehe

mcm aku pg sekolah dulu2, aku sediakn makanan sendiri, ku ndak suka makanan kantin di sekolah..ndak sedap..aku prefer sediakan bekalan..ehehe

skrg aku mauk ckp pasal adik bungsu aku ni..c adeq ku panggil..dia ni memang gila sgt ngan ultraman smpai dia sakit pun, dia dahulukan patung ultraman makan ubat baru dia mauk makan ubat...ehehe

lau tgk ultraman kat laptop..ahhh beginilah jadinya..


Fokus btul dia ngan ultramannya..=)


ndak sedar aku amik gmbar dia pun ehehe



Inilah adik aku....yg ku syg...adik2 aku lain pun aku syg..tp memandangkan dia paling kecik so dia la yg aku paling syg..n byk mulut jg si kecik ni....ehehe

p/s~ sayangilah family anda sekalian...=)


No comments: