Leave ur link here =)

www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws
Glittery texts by bigoo.ws
Content Writing Content Writer

15 April 2011

Betul kah kapel jauh2 tidak bertahan lama???

Assalamualaikum...

hari ini mencatat sejarah walaupun beberapa kali aku p bwat sejarah tu balik..( sejarah berulang lagi ehehe ).. aku bgun lambat ehehe.. aku ndak sedar dunia sekali bgun suda jam 1 petang ..ahaha

kalu aku dirumah, suda pasti kena kol oleh mama... (biar pun suda satu rumah... ada phone apa guna kan.. ehehe).. mama aku p kol dari bwh, sedgkan aku mc tdo kat ats..ehehee.. siap ku p ignore n mama p msj.. "Bangunlah...." ehehe... kesian bakal suami aku jdikan aku istri dia ...uhuhuh..

well.. sapa suruh dia kawin aku kan...( bygkan jak yea lau aku suda bersuami... merapu jap =p)..

emm semlm aku tdo lewat mcm biasa jg cuma bangunnya yang mcm tak biasa jak..ehehe.. aku tgk cerita big mommas.. best jg movie tu... ketawa sendiri2 jak bila tgk.. mcm urang gila pun ada..

aku sarankan tgk la yea... best jg tuk release tension ( mcm la aku tension... tension tgk muvie adalah).. ehehe..

pjg jg intro aku kali yea..( bukan selama ni intro aku pjg2...ehehe) ignore jak pa yg ku melalut ya...

hari ni aku nak ckp pasal " Btul ka Kapel jauh2 tidak bertahan lama??...".. emmm.. aku ada senior, dia ceritakan pasal relationshipnya sama kami.. emm.. rasa kesian sma dia jg pun ada jg..

dari ceritanya, dia telah dicurang (btulka ayat aku ni..uhh hantam jak la..asal aku fhm ehehe).. lelaki tu tak mau dia stdy jauh2, siap suru tukar U yg dekat2 tp senior aku tak dpt tukar lgpun syang mau tukar...lelaki tu frust jg la katanya.. tp bulih diterima jg.. lepas tu, masa kat U, senior aku rasa stress byk assgment n test..sehingga tdak dpat layan lelaki tu.. (rasa kesian sma lelaki tu pun ada... bukan slahnya jg kalu mau kol or msj gf kan) tp biar pun begitu.. dia tak patut curang.. bg ruang sma pmpuan la jg kan.. senior aku ada msa depan bha.. masa depan tu pun tuk kebaikan mereka jg kan..

biasalah lelaki mana tahan sorg2.. pmpuan lain dtg dlam hidup, so si dia dilupakan.. senior aku tau n minta break..( yalah mana lg mau lelaki mcm tu..curang plak)..

tp yg mslahnya c lelaki tak mau pisah..uhh.. confius jg ni.. mcm 2 perasaan dlm diri..(lebih kurang penyakit 2 personaliti) .. kan senang lelaki tu kc lepas tu pmpuan.. kenapa mau kc konfius diri if tak mau lepaskan pmpuan yg satu lagi.. (eee..ada hati mau dua kali..)

emm..akhirnya kata senior aku, dia tak kontek
lagi.. okayla if dua2 bahagia kan...walaupun perit katakan.. (cuma urang berkapel tau perasaan begitu...kan??) ehehe

sooo... apa kata kamu?? ehehe.. tepuk dada tanya hati kan.. senior aku bg nasihat..jgnlah kapel jauh2 ni.. jarang yang menjadi.. > ulasan aku... aku tak berapa setuju.. sebab aku seperti bgitu..kapel jauh2.. tp kesetiaan tu penting n rasa syg ( cheewah..rasa minta pujik plak mau termuntah pun ada ku ckp mcm

ni ehehe..).. kalu si dia curang dat mean dia tak syg kita.. senang kan.. sejauh mana kita suka org tu tak semestinya kita ikut suma kemahuannya kan.. kita manusia.. kita tak perlu tunduk sma org tp setia boleh asal bertempat laa...alasannya, setiap manusia ada masa depan sendiri.. so suma bleh berjaya sma ada dalam kerjaya atw perhubungan ehehe...

okay laa... aku mcm bg motivasi plak.. ada plak
nanti meluat ahaha.. smpai sni saja kata2 hikmah la kunun ni... salam...



p/s ~ kata bekas cikgu aku, jgn cari bf sorg jak bila berkapel..cari jg spare part( Spare part = boleh diktakan sebagai GANTIAN).. in case, kalu dia curang ada sorg menunggu ahahaha..

No comments: