Leave ur link here =)

www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws
Glittery texts by bigoo.ws
Content Writing Content Writer

14 April 2011

~ Apabila aku suda jadi......~

Salam...

Alhamdulillah... hari ini terasa lapang sedikit di dada..bukan dada yg "itu", okk.. rasanya lepas segala urusan yg diamanahkan oleh parents tuk beli tiket flight akhirnya selesai...

emm kalu bulih, aku tak mau urus benda mcm ni... bukan apa.. mau dijadikan cerita.. aku suda kol byk kali kat operator flight tu.. 1st, aku kol sebab aku beli tiket tp tak dpat num booking ( ciss ni buat aku takut..gila bha kalu tak dpt.. duit bha tu..suda la duit tu byk ($_$)..) lepas tu, bulih2 jadual exam aku p bertukar..( dorg ingat tiket flight yg kena burn tu mcm bakar kertas kosong ka...)

okay fine, aku bulih trima if jadual tu tidak ada approved by senat..tp ini tidak, siap aku tgk APPROVED BY SENAT (c'mom guys, wat do u mean for that words,,bukan aku jak kena, malah ramai kena burn tiket..sudalah tu tiket pulang rumah..) uhuhuhu.. stress gila time tu..gila pun ndak stress mcm ni.. AKU PUNYA FLIGHT KENA BURNNNNN...

terpaksa beli tiket trus p kuching... uhuhu..ingatkan mau balik rumah kat sabah dulu baru pgi kuching... terpaksa jg pigi konvo dulu kat swak baru balik sabah... emm aku bulih dikatakan HOMESICK... apa tidaknya, aku suda lama ndak jumpa family... aku rindu mama, bapa, adik2 ku terutamanya yg c kecik... tapi lau di ingat2 kan la.. cuti sem nanti ada 4 bulan ehehe.. kira terbalas la kerinduan ni ( cheewahh ehehe... epy balik bila pk mcm ni)

suda terbayang makan masakan mama ku.. fuhh.. (bucchala = ni perkataan selalu disebut bagi org yang tak sempat makan atw tak dapt makan bagi mengelakkan accident ehehe.. mama sya ajar.. org yg berbangsa sungai akan tau maksud ayat ni ehehe)..

lepas tu aku bulih on9 sepanjang masa ahaha.. tp tak bulih jg sia2 kan cuti nanti.. mauk jg cari duit tuk byr sewa rumah..

ada lagi masalah kami org.. kami terpaksa bayar duit sewa rumah even pun kami ndak tgal sna selama 4 bulan.. siap full payment, okayy.. wth...uhhhh...

bila terpikir semua ni... rasanya mcm suda dewasa la plak.. selama ni minta parents uruskan akhirnya sendiri2 mengurus.. kata org putih, learn everything n experience it..( wahhh...pandai suda aku ckp english even pun aku punya speaking spokong broken ahaha )

emm.. mcm byk suda aku p taip ni... ndak sedar2 suda penghujungnya..

okay, kepada semua pembaca blog aku, wlupun tidak nmpak kamu tp aku syg kamu semua ( ahaha plez ignore dis part ekeke =p)

p/s ~ harap2 time aku balik rumah, mulai la musim durian merah nyummy2..(bucchala)...


No comments: