Leave ur link here =)

www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws
Glittery texts by bigoo.ws
Content Writing Content Writer

11 August 2011

Coret-coret kosong..yakah? layannnn

Assalamualaikum...

alhamdulillah..aku mc bernafas sampai hari ni, mc berpuasa smpai hari ni..

tak lama lagi aku akan kembali belajar dan mcm2 hal yg kena aku pk kan.. aku rasa mcm tidak berguna plak..

apa ndaknya, semua mc ditanggung parents, kalu bleh umur 20 an ni aku nak tanggung sumanya tp aku ndak mampu plak..

aku blum bkerja pun, kalu ada keja pun bukannya dpt tampung kos hidupku..

mana nak cari duit tuk yuran sem, makan, minum n tempat tinggal.. uhhh

memang dilema sorg pelajar..

apapun aku bersyukur sgt sebab aku dpt family yg understanding n love me..

inilah hikmahnya jadi anak sulung ehehe.. aku akan dpt dulu berbanding yang lain..

next ep in ma life will be continued...

p/s ~ anyeong...(^_^)/

No comments: