Leave ur link here =)

www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws
Glittery texts by bigoo.ws
Content Writing Content Writer

31 July 2011

~Bulan Ramadhan~

Assalamulaikum semua...

alhamdulillah..aku diberi kesempatan untuk mencoret sesuatu kat blog tersinta ku ini..ehehe

yeahhh..esok puasa akhirnya... ku sgt2 bersemangat untuk berpuasa thun ni.. sebab aku puasa kat rumah aku sendiri, tempat aku... Alhamdulilah..

sebelum ini aku puasa pun di negeri urang..rasa sunyi sgt2. lebih2 lagi berjauhan dengan family..

cuti kali ini sgt berhikmah kepada ku..

aku dapat makan masakan mama...ehehe

apapun, kepada pren2 ku sekalian..semoga kita semua mendapat keberkatan di bulan ramadhan yang mulia ini..amin... dan selamat berpuasa...=)))


No comments: