Leave ur link here =)

www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws
Glittery texts by bigoo.ws
Content Writing Content Writer

21 February 2011

~ Sekadar Mengupdate ~


Salam semua..n salam satu malaysia..

bha hari ni, aku dilanda kemalasan yang sgt2..entah kenapa..study pun tidak ada mood..aigooo..
mau bwat apa lg dgn idup ni ihihih...tpaksa terjun bangunan ni ahaha...tgk smaada idup ka ndak..ahaha..(ndada keja, melalut jak la)

ahh..baru teringat..salah satu buang punya malas ni, tgk variety show iaitu Running man..ah, ni kalu kamu urang tgk, ketawa saja keja kamu..aku tgk
ni show pun kesyiukan bha...



ni salah satu variety show yg fames selain family outing..tp ku prefer tgk ni sebab aku blum tgk family outing lg ahaha...

emm..cerita punya cerita, bulan ni suda masuk bulan februari..n ndak lama bulan mac..whoahhhh tu tandanya aku tak lama balik rumah..uhuhu..

tp mesti burink sebab cuti uitm 4 bulan..adehhh...

keja la namanya ni.. emm tp apa keja ku arr..

jadi guru sandaran? kalu laa dpt plak...

jadi kerani opis? kalu laa dpt plak

jadi sales girl? emm dpt ka ckp dpan urang..kali tergagap time ku kc kenal product company..ahaha bikin malu syakk..

buka kelas tuisyen? emm seblum ni penah jg tp bleh ka tampung idup tuk next sem..uhuhuhuh
kiranya buka kelas tuisyen tak smestinya budak mau pg kalu bukan guru dorg yg ajar kecuali la murah...uhhh.. dilemaaaa...huargggghhh..

ishhhh, apakah pk pasal ni..baru bulan 2 bha..adeh, nampak sgt berfikiran maju kehadapan ( wakakaka kunun2 la tu)

uhuhu..baru teringat kata2 seorang kwn td, dia sorg yang pandai tp dia telah luahkan yg degree civil sgt susah..uhh..kalu urang pandai suda ckp mcm tu, apalgi aku ni yg kurang pandai..aigooo..cabaran idup, mematah semangatku...(mcm aku ada ka semangat dari mula???ahaha)

tp aku sebnarnya akui jg lah..degree ni susah jg..tp bersyukur la jg yg aku ada asas n tau kehidupan kat U masa diploma..tp yg dpt ku simpulkan..rasanya idup ni lebih payah skit kat degree berbanding diploma..time diploma semua kena bg..subsidi mkan kena bg, yuran pun murah...n kolej kena bgi tinggal slama 6 sem berturut....

emm kalu kat degree, aku tak amik ptptn, kolej kena byar rm420 satu sem, tu pun next sem ni InsyaAllah kami tgal luar plak...makanan tanggung sndiri, sudalah makanan sni mahal n pedas lagi tu..uhuhu sabar jak la...apapun..aku sgt rindu sma kampus samarahan..uhuhu...

ni lah baru dikatakan Dilema..apapun ku kira bertuah dpt masuk uitm..bersama kwn2 lain..sebab satu sja..yuran ku dpt bayar lgi kerna murah berbanding U lain.. sni mcm2 ragam dpt ku tgk lebih jelas berbanding kat kampus dulu..

sini aku dpt jumpa urang kulit itam n putih wawawawa.... dorg speaking spkong.. kalu urang putih duduk depan kami org, kami bwat2 keja lain takut kena tanya..ahaha ( ni la baru dikatakan student ahaha).. smaada kami malas kena tanya atw kami takut mauk jawab dlm bi if kena tanya, tu kami punya pasal..yg penting jauhkan dari urang overc..alah, nanti bercakap jg tu lau kat overc (ahaha kunun2 la..apa la ku ckp..ndada point bha)..

emmm...selepas dari kekeliruan berlaku sebentar td, aku ingin matikan la ayat aku terakhir..malas suda menaip ni..( sebenarnya ndak tau ckp apa lgi..ehehe)

p/s~ Harap dapat claim balik yuran kolej ku kikikiki...

No comments: