Leave ur link here =)

www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws
Glittery texts by bigoo.ws
Content Writing Content Writer

22 February 2011

~ Kelas Hari ini ~

Salam Satu Malaysia..

emm entri aku kali ni pasal perkara yang ku dapat pada kelas hari ni...emm hari ni jadual padat sangat, sepatutnya la..nasib baik Kelas Bel awal abis kikiki...

Awal pagi lagi kami dibgi tgk oleh ustaz satu video mengenai imprelisme..uhhh..benda2 history ni aku lemah la..tp td aku tiba2 terfikir, mgkin soalan2 kat video tu bwat aku tertanya..emm..video kisah penjajahan dunia disebaliknya siapakah gerangannya..aku tak ingat suda sapa bwat tu video..tp bleh check it out at www.wakeupproject.blogspot.com.

ustaz aku sarankan tgk2 la kat web ni...emm yg sebenarnya ustaz tanya kami org, siapakah sebalik pejajahan dunia yang berlaku selama ni..tak kira dari ekonomi, hiburan dan sebagainya..yang pasti semua keadaan ni bwat anak2 muda skrang termasuk aku sendiri terleka ngan teknologi yang ada sekarang shingga boleh memesongkan akidah kita semua secara tak langsung..Astagfirullazim..uhhh..

ada satu ketika tu, aku penah dapat satu risalah mengenai perkara yang bleh mengaburi pandangan kita terhadap penjajahan ini..salah satunya makanan segera..n paling terkenal la Mcdonald...emm

yang pasti aku memang ndak makan ni mc donald..ndak sedap bha..ahaha...owh ya, berbalik soalan ustaz aku td..ia bukanlah org beragama yahudi tetapi org yahudi yang murtad yang tidak mempercayai Tuhan..emmm...tu ustaz aku yg ckp la..n aku agak tu adalah org2 zionis..mauk jawab tp takut tersalah plak..tu aku baca dari buku yang tajuknya ada kaitan ngan org yahudi jg..uhh..ku baca buku tu ndak berapa fhm sebab byk sgt cabangnya..tp yang pasti semua perkara dlm dunia ni terutama dlm bidang ekonomi telah dikuasai oleh org2 yahudi...so sad but it is true..

emm selain tu jg ada la lawak2 ustaz yg ingin aku kongsi ehehe...

Di neraka n syurga, ada penjaga masing2, satu hari penjaga neraka ingin dtg melawat syurga, so diorang pun bertanding tuk membuat jambatan masing2 dalam masa 3 bulan..n pada masa 3 bulan tu, neraka telah berjaya menyiapkan jambatan mereka sedangkan di syurga jambtan dorg blum siap lagi..rupa2nya, kontraktor kat neraka lebih ramai dari kontraktor kat syurga..ehehe...

apa yang dapat ku bgitau ni, ustaz ni menyampaikan kisah kwannya yg jg seorang kontraktor dalam dilema..sebab kata ustaz tu, tuk mendapatkan suatu projek tu, dia kena ada duit smpingan tuk dibagikan sma org yang pemberi tender..uhhh...nmpaknya sistem imperlisme ni telah berjaya menakluk manusia sepenuhnya..Allahualam..

kata urang putih..no money no talk..ehehe...

p/s~ penampilan bukan jd pengukur keimanan dalam islam, tp akidah kita n kepercayaan kita pada yang esa seharusnya kukuh..(aisehman..ihihi...)

No comments: