Leave ur link here =)

www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws
Glittery texts by bigoo.ws
Content Writing Content Writer

13 June 2011

~ Lama vs Baru ~

yeah2x...

muka aku lagi di dashboard kamuorg..ehehe

iya..kalu datang sot aku..ni lah keja aku..mauk cakap kosong tp bukan otak kosong..ehehe

disini..aku nak buat anda semua pk pk kan la..

sesuai ngan tajuk entri ku lama vs baru..

okay..apa yang lama n apa yg baru..ehehe.. ni ku mau kaitkan lelaki zaman dulu n lelaki zaman skg..

mak aku ckp berulang kali jg.. lelaki zaman dulu lebih baik dari lelaki zaman skrang..

emm okay mari kita bezakan.. bayangkan bapa kita dengan boifren kita..

1) sapa ensem? bapa or boifren? ehehe (sendiri punya jwab la ya..ihihi)
2) sapa paling pemurah dalam soal duit? bapa or boifren?
3) sapa yg paling byk berkorban? bapa or boifren?

mgkin perbezaan ni sgt sedikit tp begitu dlam n besarnya maksud perbezaan ni....

tiada dapat lawan lelaki zaman dulu.. kebanyakan lelaki zaman dulu sgt setia n penuh bertanggujawab sama keluarga..

tidak salah untuk berkasih sayang sma kekasih tersayang tapi ingatlah pengorbanan bapa yang telah byk menyara.. tidak dapat terkira jasa bapa kepada kita..

mgkin tidak semua lelaki zman skrng tidak baik.. tp tidak sebaik bapa kita.. kan?

tepuk dada tanyalah hati..ehehe

aku sayang bapa aku.. baik buruknya..dia tetap bapaku.. yg menyara aku dari kecik, yang menyekolahkan aku dari darjah tadika sehingga skrg.. bila aku minta duit..tiada rungutan..

siang malam cari duit..uhh.. sedih jg bila terkenang...

ehehe...ndak mauk la sedih2 saja.. sempena hari bapa, aku ingin ucapkan Happy fathers day...=)

p/s ~ Happy Fathers Day..=)

No comments: